Πολιτική Επιστροφών & Ακυρώσεων

Πάντα υπάρχει η περίπτωση να σας σταλθεί λάθος ή ελαττωματικό προϊόν. Καταβάλουμε μεγάλη προσπάθεια μέσα σε λογικά πλαίσια, ώστε να ελαχιστοποιηθούν αυτά τα λάθη. Ωστόσο κάποια απ’ αυτά είναι εκτός δυνατότητας όπως για παράδειγμα η περίπτωση που το παραλάβαμε ελαττωματικό από το εργοστάσιο.

Επιστροφές και αλλαγές επιτρέπονται σύμφωνα με τους παρακάτω κανόνες:

  • Οι επιστροφές που προκύπτουν από δικιά μας αμέλεια ή λάθος γίνονται άμεση αντικατάσταση μετά από τηλεφωνική συνεννόηση και τον απαραίτητο έλεγχο.Τα έξοδα αποστολής τα επιβαρυνόμαστε εμείς.
     
  • Τα προϊόντα που είναι ελαττωματικά ή απέκτησαν κάποια ζημιά όπως σκίσιμο, που δημιουργήθηκε εντός 10 ημερών από την αγορά τους, μπορούν να αλλαχθούν εφόσον σταλθεί μία φωτογραφία στο email grgsoulis@yahoo.gr, που απεικονίζετε καθαρά το ελάττωμα ή η ζημιά.

    Μετέπειτα θα ειδοποιηθείτε σχετικά με το αν θα αντικατασταθεί και για την διαδικασία αντικατάστασης.

    Αυτό γίνεται διότι πολλές φορές οι ζημιές προέρχονται από λανθασμένη χρήση του προϊόντος.
     
  • Αλλαγές προϊόντων τα οποία είναι σε άθικτη κατάσταση και περιέχουν την συσκευασία τους μπορούν να αλλαχθούν εντός 20 ημερών. Εάν το ελλάτωμα του προϊόντος είναι από το εργοστάσιο τα έξοδα αποστολής τα χρεωνόμαστε εμείς, αλλιώς τα επιβαρύνεται ο πελάτης. Τα έξοδα επιστροφής είναι 4 ευρώ για επιστροφές από Ελλάδα.
     
  • Αν επιθυμήτε επιστροφή χρημάτων είτε από επιστροφή είτε από ακύρωση παραγγελίας, μπορεί να γίνει εντός 10 ημερών από την ημερομηνία της παραγγελίας, και εφόσσον έχει γίνει επιστροφή του προΪόντος(ντων).
    Η επιστροφή χρημάτων γίνετε με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη. Συγκεκριμένα στην περίπτωση χρέωσης μέσω πιστωτικής/χρεωστικής/προπληρωμένης κάρτας ως εξής: σε περίπτωση που μέχρι την υπαναχώρηση και επιστροφή του είδους έχει καταβληθεί στην εταιρία μας το τίμημα από την Τράπεζα, είμαστε υποχρεωμένει να ενημερώσουμε την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η τράπεζα θα προβεί σε κάθε πράξη που προβλέπεται με βάση τη σύμβαση που έχει καταρτίσει με τον πελάτη. Η εταιρεία κατόπιν της ενημέρωσης αυτής δεν φέρει καμία ευθύνη για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από την προμνησθείσα σύμβαση.